ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΥΓΗΣ

ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΥΓΗΣ
ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΥΓΗΣ

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Φύλακες καθρέφτες

Πως μπήκες μέσα;
Δεν ήμουν εγω εκείνη που σου άνοιξε
Εχει πολλούς καθρέφτες
ΦΥΓΕ!
Είναι επικίνδυνα θα αρχίσει η μπόρα
θα πετάς στα όνειρα σου σταματά να με κοιτάς!
Θα αρχίσουν να λειτουργούν
Τότε θα κλειδωθούν ολες οι πορτες
και θα μείνεις στο σφραγισμένο δωμάτιο
με τους χίλιους καθρέφτες
να κοιτάς το ξεχασμένο παρελθόν
μην φοβάσαι κανεις πια δεν μπορει να το κρίνει
θα βλεπεις του αγγελους που χορεύουν με τις νεραιδες
βγαίνοντας απο το νερο γεμάτοι αιματα και αφρό
τοσο φυσικά
τοσο εξωπραγματικά
μην ρωτάς γιατί
θα εξαφανιστείς την νύχτα
οσο ομως ειναι χαραματα
γίνονται ακομα θαύματα

Μην κοιτάξεις τους καθρέφτες
θα σπάσουν...
Θα χαθείς μεσα τους
ΦΥΓΕ!
Άσε με εμενα
Εχω μάθει να με κόβουν τα γυαλιά
Δεν φταίω εγω λούζονται άγγελοι με το αίμα μου
ολα θα τελειώσουν καπου εδω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου