ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΥΓΗΣ

ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΥΓΗΣ
ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΥΓΗΣ

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Η αλήθεια της ψυχεδέλειας

Τι να πω τι να αγγίξω;
Για να αποδείξω οτι είμαι αληθινή
Τι να αναζητήσω στους ατέλειωτους δρόμους του μυαλού μου;
Τι να πιστέψω οτι είναι αλήθεια και τι ψέματα;
Χάνομαι στη μαγεία της ψυχεδέλειας
για να αποδείξω την ύπαρξη της ψυχής του κόσμου.
Έκλεισα το τζάμι της νύχτας
και τι μ'αυτό;
Τα βλέφαρα ανοιγοκλείνουν στο σκοτάδι.
Η εύθραυστη αιωνιότητα του εγώ συντρίβεται.

Υπάρχει η αλήθεια που δεν ξέρω.
Η ζωή που κυλάει πάνω σε ένα δρόμο.
Πρέπει να περπατήσω στο νου μου.
Μάλλον δεν μπορώ να αναζητήσω τίποτα.
Αφού το τίποτα είναι το μόνο που υπάρχει.
Το απόλυτο σκοτάδι κυριαρχεί.
Πες μου , που πρέπει να ψάξω;
Να γλιτώσω απο το φόβο της νύχτας
Πες μου που πρέπει να ψάξω για να ξεφύγω
απο το τέλος του κόσμου;
Ένα κερί έμεινε ένα κερί να καίει
πριν το σκοτάδι να έρθει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου