ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΥΓΗΣ

ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΥΓΗΣ
ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΥΓΗΣ

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Θέλω

Περνούν οι μέρες και όμως είμαι ακόμα εδώ.Θέλω να πάω διακοπές, να κάτσω αιώνες στη θάλασσα, μόνη μου με κούρασε ο κόσμος. Εξάλλου ποτέ δεν ήμουν κοινωνικό άτομο. Ούτε ήθελα να γίνω. Τώρα γιατί κατέληξα έτσι; Δεν μπορούσα να φύγω. Δεν ήθελα να πληγωθώ. Θέλω να φύγω. Η φυγή είναι το όνειρο μου. Θέλω να πάω μακριά και ίσως κάποτε να ξαναγυρίσω. Ποιος ξέρει; Όσο δεν αλλάζω τόσο τα πάντα γύρω μου μένουν ίδια. Θέλω να γυρίσω την Αθήνα. Το βράδυ αλλάζει πρόσωπο σαν να πετάει την μάσκα που φορούσε την ημέρα. Δεν την φοβάμαι. Μα την βαρέθηκα. Θέλω να γνωρίσω ανθρώπους. Μα τους φοβάμαι. Κάποτε μ'άρεσε η ιδέα του θανάτου. Τώρα απλά ξέρω πως κάποτε θα έρθει. Μα ποτέ δεν το φοβήθηκα. Μέχρι τότε όμως θα συνεχίσω να ζω. Να ζω με όλη τη σημασία της λέξης.

1 σχόλιο: